Subject: Jõesuu tn 175, Narva, positsioon
From: "Rainer Bachman" <[email-masked]>
To: "TRANSPORDIAMET" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 11:07:20 +0200

Tere!

Oleme planeerimas ühte mastipositsiooni Jõesuu tn 175 alale
<https://maps.app.goo.gl/S9HUZH2aCNhcCTpC6>
https://maps.app.goo.gl/S9HUZH2aCNhcCTpC6

Ma ei oska kellegi konkreetse poole pöörduda, palun suunake mind õige
isiku poole kellega seal toimetamise tingimused läbi rääkida.

Parimat,

Rainer Bachman

Arendusekspert

Politsei- ja Piirivalveamet

+372 54490835

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi saatja selgelt väljendatud
loata kõrvalistele isikutele edasi saata ega mistahes viisil avaldada.
Juhul, kui olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.